نتایج معرفی تجارب برتر حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی در سال 1400
نتایج معرفی تجارب برتر حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی در سال 1400
انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران در سال 1400 نیز همچون پنج سال گذشته؛ اقدام به شناسایی و تقدیر از برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی نمود. در همین راستا سازمان ها و افرادی که در هر یک از بخش های حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی دارای تجربه برتری هستند شناسایی و در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی از ایشان تقدیر و معرفی شدند.
گزارش تصویری تجارب برتر حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی در سال 1400
معرفی برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
جایزه برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه کارکنان به سازمان ها و افرادی تعلق میگیرد که تجارب برتر خود را در ارتباط با موضوعات رهبری آموزش و توسعه منابع انسانی، فرهنگ یادگیری و توسعه منابع انسانی، استراتژیهای آموزش و توسعه منابع انسانی، نیازسنجی آموزشی، طراحی و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت اجرایی آموزش، پایش و ارزشیابی آموزشی، نتایج عملکردی آموزش، مدیریت دانش، توسعه استعداد، توسعه مدیریت و رهبری، فناوری های آموزش و توسعه منابع انسانی، برنامه توسعه فردی، منتورینگ و کوچینگ و مدل های آسیب شناسی آموزش و توسعه منابع انسانی و سایر موضوعات حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی ارایه دهند.به بیان دقیق تر این جایزه امکان مشارکت سازمان هایی که علاقه مند به حضور و معرفی تنها یک بخش از تجربه خویش هستند، فراهم می سازد.
اهداف فرآیند برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
-شناسایی، انتخاب و تقدیر از برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
-ایجاد بانک تجارب برتر
-تقدیر از سازمان هایی که در کل فرآیندهای حوزه آموزش و توسعه سازمان بهترین نیستند، اما اقدامات مطلوب و مناسبی در هر یک از حوزه های آموزش و توسعه منابع انسانی طراحی و استقرار داده اند
-مدیریت دانش؛ شناسایی، مستندسازی و تسهیم تجارب برتر از طرق متعددی همچون کتاب، سمینارها، نشست های تخصصی، سخنرانی
-توسعه فرصتهای آموختن و برگزاری سفرهای یادگیری به منظور معرفی و هم آموزی از این تجارب
-شناسایی قابلیتهای بالقوه و بالفعل سازمان های ایرانی به منظور آمایش کلان این حوزه
-شناسایی پروژه های مشترک و کلان به منظور مرتفع ساختن نیازهای همگانی و در ابعاد ملی ایران
-معرفی و تقدیر از تجربه برتر در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی در اسفندماه سال جاری
-چاپ تجربه ر درکتاب برترین تجارب آموزش و توسعه کارکنان
-دریافت تقدیرنامه از سوی انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و موسسه یادگیری EduTech Network کشور سوئد
نحوه ثبت نام و حضور
سازمان ها و افراد جهت ثبت نام در این فرآیند میتوانند با ثبت تشریحی تجربه برتر(خوداظهاری) براساس مشخصات مندرج در کتابچه "فرخوان برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه کارکنان" در قالب فایل word و در 15 صفحه در "فرم طراحی شده"، حداکثر تا تاریخ 1401/03/04 به پست الکترونیک iranistd@gmail.com ارسال کنند و از شماره تماس های 09385356087 -86036812-86036814-021 تاییدیه آن را دریافت نمایید.
نکته: سازمان ها و افراد متقاضی می تواند فایل مبسوط تجربه مورد نظر شامل؛ کتابچه، اسناد پشتیبان، نرم افزار، پاورپوینت، فیلم و یا هر مستند دیگری را به ضمیمه فرم ثبت نام ارسال کند.
دانلود مستندات برترین تجارب آموزش و توسعه منابع انسانی
اراتباط با دبیرخانه
شماره تماس: 86036812-86036814-021
آدرس سایت: conf.istd.ir
پست الکترونیک: iranistd@gmail.com

دانلود برنامه زمان بندی
هزینه ثبت نام در فرآیند تجربه برتر
40.000.000 ریال
مشخصات حساب بانکی کنفرانس:
شماره حساب: 0342071015
شماره کارت: 5859837001560461
شماره شبا: 950180000000000342071015 IR بانک تجارت شعبه دانشگاه شهید بهشتی کد 3420 به نام انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران
سرفصل های تدوین تجربه برتر
- رهبری آموزش و توسعه منابع انسانی،
- فرهنگ یادگیری و توسعه منابع انسانی
- استراتژیهای آموزش و توسعه منابع انسانی
- نیازسنجی آموزشی
- طراحی و برنامه ریزی آموزشی
- مدیریت اجرایی آموزش،
- پایش و ارزشیابی آموزشی
- نتایج عملکردی آموزش
- مدیریت دانش
- توسعه استعداد
- توسعه مدیریت و رهبری
- فناوری های آموزش و توسعه منابع انسانی
- برنامه توسعه فردی
- منتورینگ و کوچینگ
- مدل های آسیب شناسی آموزش و توسعه منابع انسانی
- و....
اهداف فرآیند برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
- شناسایی، انتخاب و تقدیر از برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
- ایجاد بانک تجارب برتر
- تقدیر از سازمان هایی که در کل فرآیندهای حوزه آموزش و توسعه سازمان بهترین نیستند، اما اقدامات مطلوب و مناسبی در هر حوزه های خاص طراحی و استقرار داده ان
- مدیریت دانش؛ شناسایی، مستندسازی و تسهیم تجارب برتر از طرق متعددی همچون کتاب، سمینارها، نشست های تخصصی، سخنران
- توسعه فرصتهای آموختن و برگزاری سفرهای یادگیری به منظور معرفی و هم آموزی از این تجارب
- شناسایی قابلیتهای بالقوه و بالفعل سازمانهای ایرانی به منظور آمایش کلان این حوزه
- شناسایی پروژه های مشترک و کلان به منظور مرتفع ساختن نیازهای همگانی و در ابعاد ملی ایران
روش ارزیابی متقاضیان فرآیند برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
با توجه به کیفی بودن این بخش و نیاز به خبرگی برای تصمیمگیری برترین تجارب، کارگروهی متشکل از 4 سرارزیاب حرفه ای و نیز 2 استاد برجسته دانشگاهی، از طریق مطالعه انفرادی تجربه و همچنین برگزاری جلسه هم اندیشی و نهایتاً اجماع تیمی، نسبت به برتری تجربه ارائه شده و تصمیم به معرفی و تقدیر از آن قضاوت خواهند کرد.
ساختار تیم ارزیابی برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
مقررات عمومی فرآیند برترین تجارب آموزش و توسعه منابع انسانی
- 1. سازمانهای متقاضی میتوانند بدون محدودیت و در هر یک از فرآیندهای آموزش و توسعه منابع انسانی نسبت به کاندید و ثبت نام تجارب خود اقدام کنند.
- 3. تیم ارزیابی پس از مطالعه خود اظهاری و مستندات پیوست تجارب ارائه شده، میتواند نسبت به دعوت از مسئولین و کارشناسان سازمان متقاضی و یا درخواست برای بازدید از تجربه مورد نظر اقدام کند.
برخی از سازمان های شرکت کننده در فرآیند برترین تجارب حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
