راهنمای “ارسال مقاله” به دهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی

راهنمای نگارش و ارسال مقاله به دهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن لوگوی-کنفرانس.jpg است

 

تاریخ برگزاری: 24 و 25 اردیبهشت ماه 1402

آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس: 22 اردیبهشت ماه 1402

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس: 20 اردیبهشت ماه 1402

آخرین مهلت ارسال تجارب برتر آموزش سازمان ها به کنفرانس: 20 اردیبهشت ماه 1402

انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران ، دانشگاه شهید بهشتی و موسسه یادگیری EduTech Network کشور سوئد

مرکز همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی


ارسال مقاله:

نویسندگان گرامی جهت ارسال مقاله، خواهشمند است پس از مطالعه کامل و دقیق "راهنمای نگارش مقاله" ، اقدام به نگارش و ارسال مقاله تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه 1402 به نشانی  istd.conference@gmail.com  نمایید.

نویسندگانی که مقالات آنها پذیرفته می شود می بایست تا تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1402 نسبت به ثبت نام و واریز وجه ثبت نام در کنفرانس اقدام نمایند. (رجوع به صفحه "ثبت نام" سایت)

مقاله‌ها باید در فرمت علمی-پژوهشی یا علمی – ترویجی بر اساس "محورهای کنفرانس" باشد.

مقالات برگزیده کنفرانس در صورتی که در فرمت مقالات علمی- پژوهشی باشد پس از داوری در فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی و توسعه استعداد چاپ خواهد شد.

مقاله در هیچ‌یک از نشریات داخلی و خارجی یا مجموعه مقاله‌ها سمینارها و مجامع علمی به چاپ نرسیده یا به‌طور هم‌زمان برای سایر کنفرانس ها ارسال نشده باشد.

مسؤولیت محتوای مقـاله‌ها به عهده‌ی نویسنده است و مقاله‌های ارسال شده بازگردانده نمی‌شود. دبیرخانه در رد، تلخیص و ویرایش مطالب آزاد است.

دبیرخانه، در مقـاله‌های مشتـرک ارسال‌شده، نویسنده‌ی مکاتبه‌کننده را جهت انجام مکاتبات خود در نظر می‌گیرد.

مقاله، باید حداکثر 15صفحه و تحت برنامه‌ی 2010 Word با قلم بی نازنین و فونت 13 و فاصله سطرها 1/5 سانتی­متر تنظیم شود.


مزایای کنفرانس:
  • "دریافت گواهینامه از انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسه یادگیری EduTech Network  کشور سوئد"
  • "چاپ مقالات پدیرفته شده منتخب در فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی"
  • "نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)"
  • "نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش (CIVILICA) "
  • "نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه کنسرسیوم محتوی ملی "
  • "شرکت در سه روز سخنرانی ها و پنل های تخصصی کنفرانس(حضوری - آنلاین)"
  • "شرکت در کارگاه های آموزشی(حضوری - آنلاین)"
  • "دریافت سی دی فیلم و ارایه سخنرانی های کنفرانس"
  • "حضور در نمایشگاه آموزشی"
  • "تقدیر از برترین های آموزش و توسعه منابع انسانی کشور"

مستندات کنفرانس:
 . پوستر دهمین کنفرانس ملی آموزش   .    .   
 

تعرفه های ثبت نام:

*هزینه های ثبت نام شامل شرکت در دو روز کنفرانس (حضوری – آنلاین)، شرکت در کارگاه های آموزشی(حضوری – آنلاین)، دریافت سی دی فیلم و ارایه سخنرانی های کنفرانس، حضور در نمایشگاه آموزشی، صدور گواهی نامه و نمایه مقالات کنفرانس می باشد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن تعرفه-های-ثبت-نام-کنفرانس-_001-1024x383.jpg است
 
 

نحوه ثبت‌نام کنفرانس:

ارایه دهندگان مقالات جهت ثبت نام در کنفرانس خواهشمند است "فرم ثبت نام" را دریافت و پس از تکمیل به همراه  "فیش اریزی" تا تاریخ 1402/02/22 به پست الکترونیک istd.conference@gmail.com یا شماره 09385356087 در پیام رسان "ایتا" ارسال فرمایید و از شماره تماس های 09385356087-86036812-86036814-021 تاییدیه آن را دریافت نمایید.

 
  • در صورت انصراف از شرکت در کنفرانس پس از ارسال فرم ثبت نام یا معرفی نامه، 50 درصد مبلغ ثبت نام توسط سازمان باید پرداخت گردد.
  • با توجه به محدودیت ظرفیت برای شرکت در برنامه‌ آموزشی فوق، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده‌اند.

ارتباط با دبیرخانه کنفرانس:

شماره تماس: 86036812-86036814-021 – 09385356087

آدرس سایت: https://conf.istd.ir

پست الکترونیک: .istd.conference@gmail.com


موضوع سالانه:

نقش راهبردها و راهکارهای آموزش و توسعه منابع انسانی در عصر مدیریت استعدادها در سطح ملی و سازمانی

HRD & Training Strategies Role in Talent Management at National & Organizational Level


محورهای اصلی کنفرانس:
  • تئوری ها و مدل های نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی
  • راهبردها و سیاست های کلان کشور در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
  • تجربیات و چالش های یادگیری و توسعه منابع انسانی در سازمان ها
  • فناوری ها و ابزارهای نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی
  • توسعه مدیران و رهبران(تجربیات،چالش ها و فرایندها و مدل ها)
  • فرهنگ یادگیری ترکیبی(هیبریدی) در سازمان ها، اثربخشی و بهبود کیفیت آن
  • راهبردهای نوین سرمایه گذاری در آموزش و توسعه با وجود تنگناهای منابع در سازمان ها
  • ابزارها و فناوری های یادگیری و سامانه های موثر در بهبود کیفیت، عدالت و فراگیری آموزش
  • نسل نوظهور منابع انسانی و تفاوت بین نسلی و تغییر در نوع نیاز و روش های یادگیری
  • تحول دیجیتال در سازمان ها و داده محوری در آموزش و توسعه منابع انسانی
  • تغییر در ماهیت کار و انعطاف پذیری در مشاغل و نیاز به راهکارهای نوین یادگیری و توسعه
  • خروج ناخواسته استعدادها از سازمان ها و کاهش انگیزه و دلبستگی سازمانی
  • شراکت راهبردی آموزش و توسعه با کسب و کار و جذب و نگهداشت استعدادها

محورهای عمومی کنفرانس:

محور اول: تئوری ها و مدل های نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی

  • تئوری های یادگیری انسان و کاربرد آن در طراحی نظام های یادگیری و توسعه
  • پیشرفت های نوین علوم اعصاب و یادگیری
  • روانشناسی مثبت گرا و تاثیر و نقش آن در رویکردها و روش های نوین یادگیری و توسعه
  • مدل ها و استاندارد های نوین کیفیت و تعالی بخشی به آموزش و توسعه منابع انسانی
  • الگوهای تدوین برنامه های توسعه فردی (IDP)
  • کوچینگ و منتورینگ (Coaching & Mentoring) ابزارهای نوین توسعه و یادگیری

محور دوم:راهبردها و سیاست های کلان کشور در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی

  • ارزیابی سیاست های کلی نظام اداری در بخش آموزش و توسعه منابع انسانی
  • راهبردها و روندهای آینده آموزش و توسعه منابع انسانی در سطح سازمانی و ملی
  • ارزیابی اثربخشی سیاست ها و راهبردهای آموزش و توسعه منابع انسانی کشور
  • راهبردهای هم راستایی سیاست ها و راهبردهای آموزش و توسعه با اهداف و راهبردهای سازمانی

محورسوم:تجربیات و چالش های یادگیری و توسعه منابع انسانی در سازمان ها

  • تجربیات برتر سازمان ها در پیاده سازی رویکردهای نوین آموزش و توسعه منابع انسانی
  • تجربیات برتر شرکت های خارجی و سازمان های بین المللی در اجرای رویکردهای نوین یادگیری و توسعه
  • چالش ها و مسائل روز مبتلا به سازمان ها در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی
  • درس آموخته ها و یادگیری های سازمانی حاصل مواجهه با چالش ها و مسائل آموزش و توسعه

محور چهارم:فناوری ها و ابزارهای نوین یادگیری و توسعه منابع انسانی

  • یادگیری الکترونیکی و ابزارها و روش های نوین تولید محتوی اثربخش الکترونیکی
  • فناوری های نوین مدیریت و راهبری آموزش و توسعه منابع انسانی
  • گیمیفیکیشن و کاربرد آن در یادگیری و توسعه مدیران و کارکنان
  • یادگیری ماشین و هوش کسب و کار و کاربرد آن در یادگیری و توسعه

محور پنجم:توسعه مدیران و رهبران(تجربیات،چالش ها و فرایندها و مدل ها)

  • چالش ها و موانع توسعه مدیران و رهبران در محیط های کسب و کار، پروژه ها
  • آسیب شناسی کانون های ارزیابی و توسعه مدیران و ارائه راهکارهای بهبود
  • روش ها و ابزارهای روز سنجش شایستگی و توسعه مدیران با تاکید بر فناوری های دیجیتال
  • مدیریت و توسعه استعدادها در سازمان و روش ها و ابزارهای مرتبط
  • مدیریت هیبریدی منابع انسانی

راهنمای نگارش مقاله:

مشخصات فایل مقاله ارسالی باید در قالب فرمت زیر تنظیم گردد:

۱. صفحه عنوان

صفحه اول مقاله شامل عنوان مقاله، نام و نام خانوادگی نویسندگان، تعیین نویسنده مسئول مکاتبات، به همراه سمت و آدرس پستی کامل (تلفن، فاکس و ایمیل) است.

۲. چکیده

چکیده باید مجموعه فشرده وگویایی از مقاله شامل صورت مسأله، اهمیت، روش کار و نتیجه‌گیری بوده و ترجیحاً از 300 واژه بیشتر نباشد.

۳. واژه‌های کلیدی

حداکثر 5 واژه کلیدی، درباره موضوع مورد پژوهش در انتهای چکیده ارائه شود.

۴. مقدمه

مقدمه بایستی باطرح مسأله و مرور پژوهش‌های انجام شده و جمع‌بندی آن‌ها هدف پژوهش را توجیه کند.

۵. روش‌ تحقیق

شیوه اجرای پژوهش، طرح آماری و روش‌های شناسایی و ارزیابی توضیح داده شود.

۶. یافته‌های پژوهش

تمامی نتایج کیفی وکمی به‌دست آمده در این قسمت ارائه گردد. در صورت نیاز می‌توان موضوعات را طبقه‌بندی نموده و از جدول، منحنی، نمودار و یا تصویر استفاده کرد.

۷. بحث و نتیجه‌گیری

با توجه به هدف و یافته‌های سایر پژوهش‌ها، نتایج حاصله از پژوهش تجزیه و تحلیل شده ودرباره آن‌ها نتیجه‌گیری لازم را بیان نماید.

۸. منابع

برای نوشتن فهرست منابع و مآخذ از روش APA استفاده شود.


 
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 444-1024x211.jpg است